Εγγραφή - Γιατί να κάνω εγγραφή στο Buldoza;

Η εγγραφή στο site μας είναι απαραίτητη για να μπορέσουμε να δρομολογήσουμε την παραγγελία που θέλεις να κάνεις. Για την ακρίβεια, για την παραγγελία χρειάζονται στοιχεία όπως η διεύθυνση, το τηλέφωνο και το e-mail για να είναι δυνατή η παράδοση της παραγγελίας. Επίσης, με την εγγραφή σου στο Buldoza έχεις μεγαλύτερη ταχύτητα στην ολοκλήρωση της παραγγελίας χωρίς να χρειάζεται να δηλώνεις κάθε φορά τα ίδια στοιχεία, έχεις πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σου, μπορείς να δημιουργήσεις τη δική σου wish list και να έχεις όσες διευθύνσεις παράδοσης θέλεις.

Εγγραφή - Θέλω να γίνω μέλος στο Buldoza. Πώς μπορώ να το κάνω;

Για να γίνεις μέλος κάνεις κλικ στο "Γίνε μέλος" στην πάνω δεξιά πλευρά του site. Στη φόρμα που εμφανίζεται συμπληρώνεις τα στοιχεία που χρειάζονται για να δημιουργήσεις το λογαριασμό σου στο site. Τώρα μπορείς κι εσύ να αγοράσεις από το Buldoza!

Εγγραφή - Ξέχασα το password μου στο Buldoza. Τι πρέπει να κάνω;

Η διαδικασία ανάκτησης του password είναι εύκολη. Στη φόρμα εισόδου και κάτω από το πεδίο του κωδικού, κάνε κλικ στο link "Ξέχασα το password" ή κάνε κλικ εδώ. Στη σελίδα που εμφανίζεται συμπλήρωσε το e-mail σου και θα λάβεις ένα e-mail με τις οδηγίες για να δημιουργήσεις νέο password.

Παραγγελία - Πώς παραγγέλνω από το Buldoza;

Στο Buldoza παραγγέλνεις οποιαδήποτε στιγμή online κάνοντας κλικ στην επιλογή "Προσθήκη στο καλάθι" που υπάρχει δίπλα σε κάθε προϊόν. Επίσης μπορείς να παραγγείλεις τηλεφωνικά επικοινωνώντας μαζί μας στα τηλέφωνα 801 11 111 55 (από σταθερό) ή 210 55 93 300 (από κινητό), Δευτέρα ως Σάββατο: 9:00 - 17:00.

Παραγγελία - Πώς ενημερώνομαι για την εξέλιξη της παραγγελίας μου από το Buldoza;

Από τη στιγμή που κάνεις την παραγγελία σου ενημερώνεσαι μέσω e-mail ή/και SMS για την εξέλιξή της. Για την ακρίβεια, ενημερώνεσαι στις παρακάτω φάσεις της παραγγελίας σου: α) Όταν κάνεις νέα παραγγελία, λαμβάνεις επιβεβαιωτικό e-mail ότι η παραγγελία καταχωρήθηκε με επιτυχία β) Όταν επεξεργαστεί η παραγγελία σου και ξεκινήσει η συλλογή των προϊόντων της, λαμβάνεις νέο e-mail με τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης γ) όταν παραδοθεί η παραγγελία σου στον μεταφορέα, λαμβάνεις e-mail για τον ακριβή χρόνο παράδοσης. Επίσης μπορείς να δεις οποιαδήποτε στιγμή την εξέλιξη της παραγγελίας μέσα από το λογαριασμό σου στο Buldoza. Τις ενημερώσεις που λαμβάνεις μέσω e-mail μπορείς να τις λαμβάνεις και μέσω SMS αρκεί να μας έχεις δηλώσει το κινητό σου όταν έκανες την παραγγελία σου.

Παραγγελία - Μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα της παραγγελίας μου από το Buldoza;

Μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε αλλαγή θέλεις στην παραγγελία σου μέχρι να παραδοθεί στον μεταφορέα. Μπορείς να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις προϊόν ή ακόμα και να αντικαταστήσεις κάποιο προϊόν που έχεις παραγγείλει. Πιο αναλυτικά, για παραγγελίες που είναι προς παράδοση:

α. σε 1-2 εργάσιμες ημέρες αλλαγές πραγματοποιούνται μέχρι και τη 13.00 της ημέρας παράδοσης,
β. σε 4-6 εργάσιμες ημέρες αλλαγές πραγματοποιούνται εντός 48 ωρών, από την ημερομηνία που δημιουργήθηκε η παραγγελία.

Θα θέλαμε ωστόσο να σου υπενθυμίσουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση σου, επιτρέπονται έως 3 αλλαγές ανά παραγγελία.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση η αλλαγή μπορεί να γίνει είτε επικοινωνώντας μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω e-mail στο support@buldoza.gr . Όταν θέλεις να προσθέσεις ή να αντικαταστήσεις κάποιο προϊόν ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας αλλάζει καθώς ξεκινάει και πάλι η διαδικασία για το προϊόν που μόλις πρόσθεσες. Αναλυτικά για τους τρόπους αποστολής μπορείς να δεις εδώ.

Παραγγελία - Πώς βρίσκω το μέγεθος που μου κάνει στο Buldoza;

Στο Buldoza βρίσκεις ακριβώς το μέγεθος που σου κάνει σε όλα τα ρούχα και τα παπούτσια του site χρησιμοποιώντας το μεγεθοδολόγιο που βρίσκεται δίπλα σε κάθε fashion προϊόν, κάνοντας κλικ στο «Ποιο είναι το μέγεθός μου»

Πληρωμή - Πώς πληρώνω στο Buldoza;

Στο Buldoza μπορείς να πληρώσεις με όποιον από τους παρακάτω τρόπους επιλέξεις: α) Με αντικαταβολή, δηλαδή με πληρωμή σε μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας σου, β) Με κατάθεση της αξίας της παραγγελίας σου σε τραπεζικό λογαριασμό του Buldoza (Eurobank IBAN: GR1902602150000440201167106) και γ) Με πιστωτική κάρτα και εξόφληση σε έως και 12 άτοκες δόσεις.

Πληρωμή - Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική κάρτα στο Buldoza;

Το Buldoza χρησιμοποιεί την ασφαλέστερη μέθοδο πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας. Τα στοιχεία της κάρτας κρυπτογραφούνται με την μέθοδο 128bit της Comodo, μία από τις ασφαλέστερες εταιρίες παγκοσμίως. Η πληρωμή δε γίνεται αμέσως αλλά μόνο όταν δρομολογηθεί η παραγγελία. Στο χρονικό διάστημα από την στιγμή που κάνεις την παραγγελία μέχρι αυτή να παραληφθεί από τον μεταφορέα, η αξία της παραγγελίας σου δεσμεύεται με προέγκριση της πιστωτικής σου κάρτας.

Αποστολή παραγγελίας - Πώς παραλαμβάνω την παραγγελία μου από το Buldoza;

Το Buldoza σου παραδίδει σε όποιο μέρος επιλέξεις μέσω συνεργαζόμενων εταιριών courier. Αναλυτικά για τους τρόπους αποστολής μπορείς να δεις εδώ.

Αποστολή παραγγελίας - Πότε παραλαμβάνω την παραγγελία μου από το Buldoza;

Στο site μας, ακριβώς κάτω από την τιμή κάθε προϊόντος, αναγράφονται οι ημέρες παράδοσης. Για την ακρίβεια:

  • Τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα χρειάζονται 1-2 εργάσιμες ημέρες για να παραδοθούν.
  • Τα προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα χρειάζονται 4-6 εργάσιμες ημέρες.
  • Τα προϊόντα στα οποία αναγράφεται η ένδειξη «κατόπιν παραγγελίας» χρειάζονται ως 15 εργάσιμες ημέρες για να παραδοθούν.

  • Σε καινούργια προϊόντα τα οποία αναμένονται και θα είναι διαθέσιμα σύντομα μέσα από το Buldoza , υπάρχει η δυνατότητα προπαραγγελίας. Σε αυτήν την περίπτωση μπαίνεις σε λίστα προτεραιότητας για να είσαι από τους πρώτους που θα παραλάβουν το προϊόν όταν έρθει.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους αποστολής μπορείς να δεις εδώ.

Αποστολή παραγγελίας - Ποια είναι η χρέωση μεταφορικών στο Buldoza;

Για παραγγελίες κάτω των 49 € η χρέωση των μεταφορικών είναι 4,9 € για όλη την Ελλάδα.
Για παραγγελίες άνω των 49 €, δεν χρεώνεσαι καθόλου μεταφορικά κόστη.

Αποστολή παραγγελίας - Μπορεί να παραλάβει άλλος την παραγγελία μου από το Buldoza;

Μπορείς να παραγγείλεις από το Buldoza και να ορίσεις εσύ ποιος θα παραλάβει εκτός εάν έχεις πληρώσει με πιστωτική κάρτα, οπότε απαιτείται να είσαι παρών κατά την παράδοση με την ταυτότητά σου και να υπογράψεις τη χρέωση της πιστωτικής κάρτας.

Επιστροφή – Service - Μπορώ να επιστρέψω προϊόν που αγόρασα από το Buldoza;

Μπορείς να επιστρέψεις οποιοδήποτε προιόν έχεις αγοράσει από το Buldoza εφόσον η συσκευασία δεν έχει ανοιχθεί και το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του, με χρέωση μεταφορικών στον αποστολέα. Εξαίρεση αποτελούν τα προϊόντα του Buldoza Fashion (ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ ένδυσης) τα οποία επιστρέφονται εντός 14 ημερών από την παραλαβή, όπου εκεί σου κάνουμε ΔΩΡΟ τα μεταφορικά της πρώτης επιστροφής της παραγγελίας και τα μεταφορικά για την πρώτη αντικατάσταση.

Επιστροφή – Service - Πληρώνω μεταφορικά για την επιστροφή προϊόντων στο Buldoza;

Για τα προϊόντα Fashion (ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ ένδυσης) που η επιστροφή τους γίνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και είναι η πρώτη φορά που επιστρέφονται, δεν υπάρχει χρέωση μεταφορικών. Για τα προϊόντα Fashion που η επιστροφή τους γίνει εντός 15-30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, η χρέωση μεταφορικών είναι στον αποστολέα. Στην πρώτη αντικατάσταση προϊόντος Fashion με προϊόν Fashion δεν υπάρχει χρέωση μεταφορικών, στις επόμενες αντικαταστάσεις η χρέωση μεταφορικών είναι στον παραλήπτη. Σε περίπτωση αντικατάστασης προϊόντος Fashion με προϊόν(τα) Home, τα μεταφορικά έξοδα χρεώνονται στον παραλήπτη εκτός αν η παραγγελία είναι άνω των 49€. Σε αυτή την περίπτωση, δεν υπάρχει χρέωση μεταφορικών. Για τα προϊόντα Home που επιστρέφονται (ηλεκτρικές συσκευές, είδη σπιτιού), η χρέωση των μεταφορικών είναι στον αποστολέα. Η επιστροφή σε όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει να γίνει με την ίδια εταιρία courier που πραγματοποίησε την παράδοση της παραγγελίας.

Επιστροφή – Service - Υπάρχει εγγύηση για τις ηλεκτρικές συσκευές του Buldoza;

Κάθε ηλεκτρική συσκευή στο Buldoza έχει εγγύηση από τον επίσημο Έλληνα αντιπρόσωπο/κατασκευαστή, για διάστημα 2+ έτη (αναλόγως με τη συσκευή). Η εγγύηση ισχύει με την επίδειξη της απόδειξης αγοράς στο αντίστοιχο τμήμα service και μέσα στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα που ορίζει η εγγύηση.
Μπορείς να απευθυνθείς κατευθείαν στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα service της περιοχής σου. Δες όλα τα καταστήματα service για κάθε αντιπρόσωπο/κατασκευαστή εδώ . Επίσης, μπορείς ανά πάσα στιγμή να επικοινωνήσεις μαζί μας στα τηλέφωνα 8011111155 (από σταθερό) και 2105593300 (από κινητό) και θα σε ενημερώσουμε ακριβώς για τη διαδικασία επισκευής ή αντικατάστασης καθώς και σε ποιο service μπορείς να απευθυνθείς.